Vardagslivet ur en lins

Vardagslivet ur en lins. Här hamnar förmodligen alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på min grymt snygga & charmiga hund till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad till brevlådan. iPhone 6s och Canon EOS 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Kakaduor och lite växter

Publicerad 2016-02-19 15:45:13 i Vardagens svammel & bilder,

Då sitter man på apoteket och väntar på att få ut resten av Räkans medicin. Precis tjänat mig en slant då jag sålde av lite av växterna från karet. Och igår sålde jag av några fiskar. Nu ska jag bara komma på vad för rolig mal som ska få bosätta sig i karet.

Minns inte om jag sagt det eller ej men härom dagen fick några kakaduaciklider  flytta in i mitt kar. Väldigt små men rätt tjusiga. 

1 tjusig liten hane.

 
2 stressade honor som nu fått tillbaka sin rätta gula färg.



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2016-02-19 16:41:22

fina färger på fiskarna. =)

Jag hade alltid guppys i mitt akvarium pga de fina färgerna, dock är det en sorts fisk som dör väldigt fort tycker jag. :(

Svar: Ja guppys har väldigt fina färger och mönster. Men dom ynglar av sig väldigt mycket och sen stämmer de säkert också, som du säger att dom inte är så lång livade. Inte så kul om fiskarna trillar av pinnan efter bara ett litet tag :-/
vardagsliveturenlins.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på snart 26år som bor tillsammans med min sambo och våra två hundar. I April blir vår familj lite större då vi ska bli föräldrar till en liten flicka. Mitt stora intresse är att fotografera så här hamnar alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på mina hundar till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad. iPhone 6s och Canon 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela