Vardagslivet ur en lins

Vardagslivet ur en lins. Här hamnar förmodligen alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på min grymt snygga & charmiga hund till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad till brevlådan. iPhone 6s och Canon EOS 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Kamera

Publicerad 2015-04-02 13:36:51 i Vardagens svammel & bilder,

Sitter och klickar runt på nätet och drömmer mig bort. Är så sugen på att skaffa en systemkamera. Men frågan är om den kommer användas eller bara stå och samla damm?  Har varit sugen på det nu ett tag, men får väl fundera lite till. 

Har i alla fall fått låna en kamera av en bekant, dock inte en systemkamera. Men en variant som är lite större än min, samt lite bättre på vissa fronter. Nackdelen är bara att den är av ett annat märke än min, så vet inte riktigt hur den fungerar då knappar, rattar osv inte är som min. Men det går nog rätt fort att lära sig det. Har redan fått lite kläm på den. Vi får se hur det går helt enkelt.  

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på snart 26år som bor tillsammans med min sambo och våra två hundar. I April blir vår familj lite större då vi ska bli föräldrar till en liten flicka. Mitt stora intresse är att fotografera så här hamnar alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på mina hundar till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad. iPhone 6s och Canon 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela