Vardagslivet ur en lins

Vardagslivet ur en lins. Här hamnar förmodligen alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på min grymt snygga & charmiga hund till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad till brevlådan. iPhone 6s och Canon EOS 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Testar på blogglivet.

Publicerad 2014-09-01 21:45:50 i En bild om dagen i en månad, iPhone 5s,


Bloggens första bild är tagen i somras när jag, mina nära och kära paddlade kanot i de småländska skogarna. Inte första eller sista gången man gjorde det! :) 

Varför har jag valt denna bild som första bild här? 

Pga min kära kusin & hennes vän har startat denna månaden på ett trevligt litet sätt som jag ska försöka hänga på. 

En bild om dagen i en månad. Sjävklart inte någon helt random utan vi måste följa denna lista

1. Vatten
2. Eld 
3. Släktskap
4. Ljus
5. Orättvisa
6. Mörker
7. Religion
8. Glädje
9. Myt
10. Grönska
11. Figur
12. Spegelbild 
13. Idol
14. Tillbakablick
15. Bakverk
16. Ätbart
17. Bruten
18. Ovanför 
19. Ensam
20. Nedanför
21. Fridfullt
22. Liten 
23. Fynd
24. Inuti
25. Halvvägs
26. Samling
27. Humör
28. Bakom
29. Humor
30. Delad

Önska mig lycka till så får vi se hur de går ! 

Vill ni kolla in deras vattenbilder så är det bara att titta in här:
http://nathalieisaksson89.blogg.se/
http://briardkimba.blogg.se/


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på snart 26år som bor tillsammans med min sambo och våra två hundar. I April blir vår familj lite större då vi ska bli föräldrar till en liten flicka. Mitt stora intresse är att fotografera så här hamnar alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på mina hundar till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad. iPhone 6s och Canon 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela