Vardagslivet ur en lins

Vardagslivet ur en lins. Här hamnar förmodligen alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på min grymt snygga & charmiga hund till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad till brevlådan. iPhone 6s och Canon EOS 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Torupskogen

Publicerad 2016-02-06 19:54:36 i Canon 700D, Vardagens svammel & bilder,

Goddagens! 
Blev en sväng till skogen idag igen, men denna gång med kusinen. Hade hoppats på att hon kanske kunde ställa sig framför min kamera men jag hade fel. Tydligen så tillhör hon den kategorin folk som blir stel som en pinne framför kameran, förstår henne då jag själv är exakt likadan. Så fort någon riktar en kamera mot mig så bjuder jag på en allt för organn grimas. Väl hemma så provade jag smacka av en bild på en av mina kära hundar lite sådär i all hast, så en hundbild får också hänga med på ett hörn. Har dock inte orkat gå igenom bilderna riktigt, men de kanske kommer någon mer bild senare. 





Självklart envisades jag med att endast använda mitt 50mm objektiv. Vilket blir som ca 85mm på en fullformatskamera om jag förstått det rätt. 




Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Fairyland surprises

Publicerad 2016-02-06 20:34:09

Åh, där är så härligt att gå! :)

Svar: Ja verkligen! Perfekt också när de är lite sämre väder för då skyddar träden en rätt mycket från både vind och regn ^^
vardagsliveturenlins.blogg.se

Postat av: Zara

Publicerad 2016-02-06 21:11:17

Åh vad fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :-)
vardagsliveturenlins.blogg.se

Postat av: Nathalie Isaksson

Publicerad 2016-02-07 14:23:17

Jag är verkligen obekväm till tusan framför kameran... vi får ta en fotorunda igen då jag ska försöka andas när du drar upp kameran, haha. Ska försöööka

Svar: Haha. Eller så gör vi de enkelt för oss och hittar någon att släpa med som kan stå framför kameran så vi lugnt kan stå bakom ;-)
vardagsliveturenlins.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på snart 26år som bor tillsammans med min sambo och våra två hundar. I April blir vår familj lite större då vi ska bli föräldrar till en liten flicka. Mitt stora intresse är att fotografera så här hamnar alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på mina hundar till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad. iPhone 6s och Canon 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela