Vardagslivet ur en lins

Vardagslivet ur en lins. Här hamnar förmodligen alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på min grymt snygga & charmiga hund till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad till brevlådan. iPhone 6s och Canon EOS 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Häckeberga tills solen går ner.

Publicerad 2016-02-14 11:18:31 i Canon 700D, Vardagens svammel & bilder,

Igår blev det en sväng till havet i Höllviken för min del. Länge sen man var där och solen sken, då gäller de att passa på.



Färden fortsatte
Efter det gick färden vidare in till stan där jag plockade upp en vän, för att sedan låta färden gå vidare till Häckeberga. Jag hade endast mitt 50mm objektiv och insåg snabbt att jag kanske ska börja släppa det lite och inte enbart använda de trots att det i mina ögon fortfarande är ny i min samling. Tiden sprang som vanlig iväg och när det var kolsvart ute insåg vi att de kanske var dags att vända tillbaka till bilen. Jag är nämligen inte så förtjust i att stötta på en bunke vildsvin mitt ute i ingenstans. På färden hem stannade vi till och åt innan jag släppte av vännen. Sen gick färden vidare till några andra vänner, där jag tillbringade resten av kvällen innan det var dags att bege sig hem.



(Här lånade jag faktiskt vännens kitobjektiv, samma som jag själv har hemma, 18-55mm. Resten av bilderna är tagna med mitt 50mm.)










Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2016-02-14 14:21:18

Härliga bilder!

Svar: Tack så mycket! :-)
vardagsliveturenlins.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på snart 26år som bor tillsammans med min sambo och våra två hundar. I April blir vår familj lite större då vi ska bli föräldrar till en liten flicka. Mitt stora intresse är att fotografera så här hamnar alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på mina hundar till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad. iPhone 6s och Canon 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela