Vardagslivet ur en lins

Vardagslivet ur en lins. Här hamnar förmodligen alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på min grymt snygga & charmiga hund till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad till brevlådan. iPhone 6s och Canon EOS 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Besöket hos bm

Publicerad 2016-02-17 12:22:25 i I väntans tider (graviditeten) <3, Vardagens svammel & bilder,

Då va besöktet hos barnmorskan avklarad för denna gång. Tillbaka igen om 2 veckor. För en gångs skull lyssnadd jag relativt bra på alla de siffror hon sa. 

Jag är i vecka 32 nu och har gått upp 9-10kg. Lite illa, men kanske inte så konstigt när man inte rört på sig som man brukar bl.a pga foglossning. Dessutom har det blivit att man "lyxat" till det rätt mycket om dagarna, en fika här eller en pizza där och så en läsk och lite godis på det. ;-) 


Mitt sf-mått låg på 29. Vad allt annat låg på kommer jag tyvärr inte ihåg då jag började lyssna aningen dåligt där igen. Men hon sa i alla fall att all såg bra ut så jag litar på de.

Däremot när de kommer till den lilla, så var det som jag misstänkte. Hon ligger verken rakt upp eller ner.. Hon ligger snett, vilket jag tror hon gjort i ca 2 veckor nu. Får se om hon lagt sig rätt nästa vecka då jag återigen ska på ett tillväxtultraljud. Jag hoppas iaf att hon lagt sig rätt då och inte håller på att snurra runt en massa. <3





Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på snart 26år som bor tillsammans med min sambo och våra två hundar. I April blir vår familj lite större då vi ska bli föräldrar till en liten flicka. Mitt stora intresse är att fotografera så här hamnar alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på mina hundar till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad. iPhone 6s och Canon 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela