Vardagslivet ur en lins

Vardagslivet ur en lins. Här hamnar förmodligen alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på min grymt snygga & charmiga hund till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad till brevlådan. iPhone 6s och Canon EOS 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Gårdagen

Publicerad 2015-03-30 20:10:24 i Vardagens svammel & bilder,

Då är man åter på jobb. Sitter och äter min kvällsmat nu innan det är dags att jobba vidare. Blev inte så mycket fotograferande i helgen, men några bilder tagna från min iPhone lyckades det i alla fall bli.




Vädret igår var rätt trist till en början. Regn, regn och åter regn så jag valde att stanna innan lite längre och kolla på Desperate. Blev dock rastlös efter en stund, så tog på mig en regnrock och begav mig ut på en promenad med Kiro. Självklart slutade det då regna, vilket relaterade till en promenad i solskenet istället. Väl tillbaka så hade vi fått besök så jag gick in och satte på en kanna kaffe. Efter en stunds fikande så begav sig vår kära gäst. Och jag och sambon begav oss ut för att fixa lite på tomten. Blev även lite fiskande och busande med Kiro innan det var dags att packa ihop och bege sig hemåt mot skåneland. Väl hemma placerade vi oss i soffan med lite kvällsmat och en bra film. Hann dock aldrig se klart filmen då vi valde att gå och lägga oss istället då båda var oerhört trötta för en gångs skull. 

På bilden ser ni en av våra lite mindre laxar. Kul att se att dom växer och mår bra. 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en kvinna på snart 26år som bor tillsammans med min sambo och våra två hundar. I April blir vår familj lite större då vi ska bli föräldrar till en liten flicka. Mitt stora intresse är att fotografera så här hamnar alla möjliga bilder varvat med mitt härliga svammel. Allt från bilder på mina hundar till en liten myra som jag trillat över på min morgonpromenad. iPhone 6s och Canon 700D är det som används om dagarna. Vad linsen väljer att föreviga, ja det återstår att se.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela